středa 21. prosince 2011

Dnešní den, 21.12.2012


Sedím doma, v naší hale, která je už cítit vánočně a dívám se na převoz milovaného Václava Havla na hrad . Poprvé a naposled. Jsem ráda, že jsem opět mohla slyšet a vidět některé lidi, kteří k jeho životu patří. Venku sněží.


Anička si dnes vzala poprvé do školy podprsenku, kterou si před třemi dny koupila u vietnamců, když vybírala dárek pro svou kamarádku.

Johanka má svou první zkoušku na žurnalistice. Bydlí na nábřeží a já se těším, že za ní přijedu, že budu zase moci vnímat Prahu a svou dceru.

R. je u zubaře a zažívá nepříjemné pocity, pro něj možná jedny z nejhorších. Myslím na něj a jsem ráda, že se k tomu odhodlal.

Jakoby dnes začínal rok, pro který jsem si dala skutečně až populistické heslo..

" pravda a láska už vítězí nad lží a nenávistí..."


Žádné komentáře: