úterý 23. října 2007

Bez nadpisu


Mám chuť se trochu přiopít....poslední týdny mám v hlavě pořád jen samé plány a taky povinnosti a nějaké ty mety ,ale především sny a také snění a potom spaní..taky jste pořád tak ospalí?


Mám ráda noc. Jenže jí už téměř nežiju. Protože se mi chce moc spát, zhruba tak okolo 21,30 to začíná..klížení očí a padání hlavy,zívání a naprosté výpadky schopnosti komunikovat..a to dokonce i na počítači !!
A tak padám do peřin,posledním pohledem spočinu na okně , kde je má láhev s mořskou vodou z Rabu..ale to už je vskutku ten úplně poslední pohled, protože hned potom se probouzím v náruči mého už téměř muže, protože on přichází ráno domů a já jsem přeci ještě ani nezačala snít..
..a tak mi utíkají noci naplněné sténajícími vichry, dunícími lesy , ostrými obrysy mraků , které letí měsícem ozářenou temnou už skorozimní oblohou..

A přitom mám podzim možná skoro nejradši.

A tak mám chuť na to víno, které jsem si přivezla z víkendového kursu v Hodoníně.Poprvé jsem ze vzdělávacího víkendu přijela s výslužkou..po noci provoněné ochutnávkou vín, kdy jsem se prostě musela obtěžkat několika lahvemi vína a také několika sklenicemi paštik a dršťkové a taky tlačenky..(firma Hlávka a Hlávka..téměř bez chemie ).
Dala jsem si to víno.
Také trochu na kuráž..neboť toužím po tom spojit své dva světy dohromady, spojit svou lásku k životu a k lidem, ke tomu všemu co se neustále děje, ke všem těm zvláštnostem a změnám a úchylkám , lásku k tomu, jak jsme každý jiný a přesto tak nějak zvláštně stejní....s každodenní prací , razítky a obálkami, s účty a nákupy a unavenýma očima v supermarketech.
Protože i razítko je jenom jinakost, i práce je jen nějaký ten čas, a lidi..jsou všude stejně zajímaví.

Ale někteří mě berou více za srdce.

A to dokonce tak, že začínám věřit..v nadčasovou blízkost, v životy před a po..protože, znáte to přeci, s některými těmi lidmi se zkrátka znáte TEĎ HNED. Při prvním pohledu do očí.
Nebo při prvním pohledu na jimi napsaná písmena, slova..

Začínají se mi klížit oči..

Takže dobrousladkoukrásnoutemnouradostnou noc

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak tohle podepisuju a orazitkovavam:)

NULI řekl(a)...

Poutavé, příjemné a půvabné počtení. Spánek je ta nejsladší věc (podle jedné pohádky), zejména když člověk neprochodí noc nebo nemá hrozné sny ... U mě to celkem jde, horší to bývá ráno (zdravotně - než se rozhýbu).

Anonymní řekl(a)...

Nazdar Pájo..jen tak mimochodem, dnes v noci napadalo 30cm prašanu :o)).Těším se na vás..někdy.
Promiň odbočení, ale proč bych nenapsala co mě právě napadne, že jo.

Anonymní řekl(a)...

Nuli. Asi 3x v životě se mi stalo, že jsem fakt nemohla spát..kvůli nějakým myšlenkám ulpívajícím v mém mozku jako smůla..bylo to nepříjemné. Tedy 2x. Potřetí, a to bylo asi před rokem, jsem si řekla..alespoň ten život neprospím.Prostě si užiju to zvláštní bytí vzhůru, kdy je svět jakoby naruby a člověk má dojem vstupu na zakázané území. Bylo to docela fajn, takové dobrodružné.
Od té doby bych stále jen spala..tedy v noci.Ale kdybych se někdy zase v noci probudila, opět si to zkusím užít..

Anonymní řekl(a)...

Sáro, dnes jsem si Tvé psaní přečetla potřetí...

Anonymní řekl(a)...

Mirko,já taky..dnes čtu.A dokonce i mám chuť něco napsat, po dlouhé době. Stýská se mi po období, kdy jsem každý den mohla vyklopit své myšlenky..ale ztratila jsem někde niť..ale i tak..děkuju, Mirko..

Anonymní řekl(a)...

Nádherné živoucí dech beroucí psaní /jenia