pátek 21. března 2008

Snění . Snění ?


Sním si svůj sen.
O síle ducha. O jeho velikosti.O přímém pohledu.Pohledu do očí.O jemném úsměvu a pevném stisku.
O střídmosti.
O radosti z každého dne.O dobrodružství.
O odvaze.
O lásce.


11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak pozor, at se z nej neprobudis. je hezkej!paja-ostrovanka

Anonymní řekl(a)...

Zuby nehty se snažím neprobudit, Pájo.

..ale není to nic platné :o)..

Anonymní řekl(a)...

Sáro, myslíš, že to skutečně může být jenom sen? Kdybychom nedoufali, nemělo by ani cenu být. Někde to přece musí.....musí..... :o)))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Sáro, co ti na to napsat, já taky, já taky...A POKRAČUJI :)

Anonymní řekl(a)...

Dříve jsem také snila, když jsem byla hodně mladou dívkou. A teď své sny uskutečňuji a žiju. Jsou krásné, ale cesta za nimi zatraceně bolí. A někdy své sny ztrácím a ztrácím smysl všeho - ale to jen se po mně chce sloupnutí další slupky a další vzedmutí víry, znovu se zvedám a nacházím něco ještě krásnějšího. Všechno je jen o víře, že TO existuje. Já vím, že ano, už jsem si na to sáhla. A několikrát jsem si řekla: už nic krásnějšího nemohu zažít, a přece... po létech mě překvapila další vlna krásy a citů a všeho. A pak jsem to zase ztratila a zase věřím a nacházím... Neztrácet víru - jak jednoduše řečené - jak těžko žité.
Lenka z Povídání

Anonymní řekl(a)...

Hančí. Není to sen v tom běžně užívaném smyslu..zdá se mi, že se naše sny dějí, jen možná v jiných časových úsecích.
Mě se splnilo skoro všechno..a že jsem tedy měla sny :o)

Anonymní řekl(a)...

Anino.
Pamatuju se, že bylo období, kdy mi prostě nešlo snít.Já nejvíc sním večer v posteli..a to jsem si lehla..a nic.
Bylo to dost smutný a chybělo mi to..
Myslím, že jsem tehdy hodně pochybovala o tom, že můžu cítit něco krásnýho.
A tak se mi taky krásný chvíle neděly.
Teď už to zase jde..i když trochu jinak.
Víc při zemi.

Anonymní řekl(a)...

Lenko.
Díky.Cítím to úplně stejně.
Zajímavé je, že v tom mládí jsem měla sny de facto nereálné, neuskutečnitelné..a prožila jsem je.Ale i s důsledky.
Ty důsledky mi hodně daly, i vystrašily a zklamaly( že to není tak jednoduchý..jen chtít a..mít)..ale určitě změnily můj život , i charakter snů..
Teď je mý snění o tom , co píšu..a vzrušuje mě to víc než všechny to jsem měla možnost poznat,prožít.. a užít si.
A přesně..když se ty sny vzdálí na opačný konec vesmíru, zbude jen víra, že vůbec existují.

NULI řekl(a)...

Mít své sny je nádherná výsada. A to, jak s nimi pak člověk naloží, je na něm. Sáro, myslím na Vás.

Anonymní řekl(a)...

Děkuji Nuli.TO jste řekla moc hezky..tu výsadu.Jen..nenapadlo mě, že by někdo nesnil.

Anonymní řekl(a)...

Čauky, Sáro,
poslal jsem ti mejla s dotazem.
Al da Bianco