pondělí 6. října 2008

Mystifikace

Ano, je to tak. To co vidíme je jen odraz od pohybující se hladiny, kterou má ve své moci vítr co z vrcholků hor se k nám v ústrety řítí...

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nuli, to mě těší, že Vás to těší..ale ono je to všechno trochu jinak, vlastně je to taková naše soukromá legrace, je to povedený dárek pro mě. Jistě ne poslední, že jo...

Anonymní řekl(a)...

soukroma legrace? :o)) Na me to pusobi jako samopisici pohlednice. Posilam sebe nekomu.
Zdravim

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Radko. To jistě i je. Jen ten odesílanej se jeví v reálu jinak..ale to se těžko vysvětluje.Vtip zůstane vtipem jen pro toho kdo ho pochopí, což v tomto případě asi můžu bejt jen já :o)

Anonymní řekl(a)...

Já si myslím, že to má mnohem hlubší rozměr. Je to vaše soukromé Tao - vaším společným životem. Je to jenom alegorie toho podstatného........ Moc ti to přeji, je to velké štěstí.....

Anonymní řekl(a)...

Sára..
Děkuju, Hančí. Připomněla jsi mi odvahu nestydět se za svoje city.
Protože jednou pravdou je, že je to trochu legrace, ale druhou je i to, že to byl krásnej výlet a já byla hodně šťastná.

Anonymní řekl(a)...

A s tímhle člověkem, kterej pro tebe udělá takový video, ztrácíš smysly kdečeho? Sáro!?! Vzpamatuj se!! :-))

Anonymní řekl(a)...

Lenko..já jsem moc vděčná za svou lásku.
Ale smysl života mi nepřinesla.
Jen obrovskou oporu..a náruč. Což je něco fantastickýho.