pondělí 15. prosince 2008

Včera jsem viděla

film " Den, kdy se zastavila Země ".
Nejenže jsem opět mohla vychutnat vesmírný pohled Keanu Reevese, ale navíc po dlouhý době jsem si říkala, že vzhledem k tomu, že si svými myšlenkami možná tak nějak "tvoříme" budoucnost, tak mě pointa i obsah filmu docela potěšily.

Na rozdíl od jiných science fiction..

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Snad se na ten film dostanu taky. Keanu se mi libi. Zdravim.

Anonymní řekl(a)...

No abys nebyla zklamaná, má to docela děsný hodnocení
http://www.csfd.cz/film/209089-den-kdy-se-zastavila-zeme-day-the-earth-stood-still-the/
na rozdíl od originálu
http://www.csfd.cz/film/9813-den-kdy-se-zastavila-zeme-day-the-earth-stood-still-the/

Už ty hodnotící názory podle mě jsou přesně o tom, o čem je vlastně ten film.
Lidi nevěří v dobro. Hodnej=blbej, říká se "z legrace", ale já často tuším, že to z legrace není.

NULI řekl(a)...

Sáro, na film se nedostanu, ale zaujal mě závěr Vaší odpovědi. Občas to cítím stejně. "lidi nevěří v dobro". A v tom je ten smutek.

Anonymní řekl(a)...

Nuli, možná to není všeobecný smutek. Silní lidé si vystačí..třeba i se svým dobrým náhledem na život. Já to mám různý, ale většinou se cítím líp tam, kde je těch lidí "věřících v dobro" prostě víc:o).

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem ten film videla a libil se mi.