neděle 8. února 2009

..odjíždění..


Vyprovázela jsem svou sestru k autobusu do Prahy.
Dívala se na její pletenou čepici levandulové barvy, která se opírala o orosené sklo a srdce mi svírala směsice touhy, něhy a blízkosti..

Tentam byl všechen nevysvětlitelný nesoulad posledních dní.

Odjížděla do dalšího nového začátku..a já tu zůstávám jako ta stará vrba.

Já, ta mladší!

Ráda jsem odjížděla..ta chvíle sevřenýho hrdla při písknutí píšťaly výpravčího , nastartování motoru..a za první zatáčkou se člověk pěkně rozloží, koukne z okna..a začíná nový dobrodružství.

Ta touha mě doteď neopustila.
Narůstá ve mě .

Na jaře už jí musím vyhovět. Chci. Vyhovím!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A co je lepsi odjizdet nebo se vracet vzpominat nebo snit
a kam odjet,zmrazena v tekutem heliu

NULI řekl(a)...

Taky ten pocit znám ... Odjet pryč, jen kvůli tomu odjíždění ...

Anonymní řekl(a)...

Anonymní..
mě připadá dobrý všechno.ale protože jsem poslední 2 roky doma a leda tak sním, tak mě to odjíždění hodně táhne ..akorát nechápu to tekoté helium..

Anonymní řekl(a)...

NUli..
je to asi něco s dětstvím..očekávání, dobrodružství.A to je zajímavá myšlenka..odjet jen kvůli tomu odjíždění, vlastně nemít cíl. Loňské léto jsem si říkala, že zkusím jen tak sednout do prvního autobusu a pojedu, a až se mi bude chtít vystoupím atd..a tak strávím víkend. Jenže se mi přestalo chtít..když byl ten víkend. Najednou to nemělo význam.
Ale myslím, že ve skutečnosti jsem měla strach..z toho vykročení.

Anonymní řekl(a)...

Mirko!..díky Ti, že jsem zase koukla na svůj blog,pohladilo mě to po duši a polechtalo lehce mou ješitnost :o).
Hned bych napsala něco..kdyby se mi tak hrozně nechtělo spát. Můžu se uzívat.
Přeju krásné( třeba vesmírné) noční snění.

Anonymní řekl(a)...

Online Poker - prémie pro nového hráče - bonus $50 no deposit required ! Good luck on the table :) Regards