středa 20. června 2007

Technická vsuvka


Jakožto technicky zdatnější polovina našeho vzácně vyrovnaného páru jsem byl požádán o objasnění nejasností okolo možnosti psaní komentářů takovým způsobem, abychom neztratili ze zorného pole původní příspěvek, na který reagujeme. Pro názornost jsem pořídil dva ilustrační obrázky. Na prvním je červenou čarou ukázáno na odkaz, na který je třeba kliknout, pokud chceme zobrazit původní záznam.




Z druhého obrázku by mělo být patrno, co se stane po kliknutí na odkaz: "Zobrazit původní záznam."

Věřím že nejasnosti jsou objasněny a těším se na další možnosti k mému vstupu do světa jenž je křehce a poeticky spjatý s moji láskou.
r

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Díkas.

Anonymní řekl(a)...

Jj. Taky. Já si toho linku všimla, ale myslela jsem, že je to návratovej, tak jsem ho ani nezkoušela. :-)

Anonymní řekl(a)...

Akorát, co mě překvapilo...
V těch screenech je ten libnk česky, stejně jako ostatní popisy u komentů. A mně se to zobrazuje anglicky! Nemám "Zobrazit příspěvek", ale "Show Original Post", nemám "rulisa řekla", ale "rulisa said", nemám "Vložte komentář", ale "Leave your comment..."
A to je čím? To se někde nastavuje a já to zas přehlídla, nebo je čeština jen výsada přihlášených uživatelů-bloggerů na Google.com?

Anonymní řekl(a)...

Ano, zdá se že je to výsadou nás Google bloggerů. Nebo nejsem tak technicky zdatný, jak jsem se onehdy holedbal. Hodně štěstí a lásky i vám