neděle 13. ledna 2008

PF 2008

Dostala jsem dnes..dárek, o který se chci podělit.

Asi především proto, že vyjadřuje myšlenku a vlastně tak trochu "řeší" všechna
možná předsevzetí...

CARPE DIEM!!
PF2008
Hudba:Allison Crowe
Režie, střih:robynson


6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Při prvním shlédnutí mě trochu zarazilo to technicko-napjaté až tak nějak přepjaté vyjádření a atmosfera porodu, kterou já vůbec neznám a neumím si ji ani představit.
Jakoby se mi to nehodilo k tomu ostatnímu.
Ale pak jsem snad pochopila..tu představu muže o utrpení.
Neboť takto rodit by skutečně utrpením bylo .

Anonymní řekl(a)...

No moc optimisticke to prani do roku 2008 neni :o) kdyz nakonec vsechno shori :o)

Muj tatinek pravidelne vyrezava pranicka z dyhy a lepi je na jinou dyhu a vypaluje do toho jeste nejake cary. DA to hrozne moc prace. Minuly rok udelal nejaky valecny motiv, chtel vyjadrit ze jsme v ohrozeni (on jak starne tak se citi ohrozen porad vic) a jedna pani, ktere to osobne prijel darovat, se na to prani podivala a vratila mu ho zpet. Ze tohle ona v pristim roce mit nechce. A bylo vymalovano :o)
A tak letos udelal destnik. To jakoze padaji bomby a my jsme pod tim destnikem schovani :o) To je o neco veselejsi. Minule tam byly pusky.

Anonymní řekl(a)...

Já ho vnímám právě jako hodně pozitivní..něco v tom smyslu, že každá chvíle je prostě fajn..a ráda bych si to uvědomila hlavně ve chvílích, kdy se úplně zbytečně trá=ím a anořuju do nějakých myšlenkových procesů ohledně budoucnosti..typu co by bylo kdyby.

Anonymní řekl(a)...

To ano, to bylo poselstvi. to byla vypoved. A bylo to poselstvi pro Tebe :o)

Ja jako vnejsi pozorovatel to hodnotim jen povrchne. U pisnicky Muj mily jsem se dojimala. Bylo to jako mavani motylimi kridly.
u tohoto videa jsem mela spise pocity uzkosti.

Pricemz oboje je je moc hezke. Jedno nezne vyznani a to druhe vypoved o "podstate sveta " (vsechno bude zniceno - zij ted)

Anonymní řekl(a)...

Sáro!

To jste vy!...a je to nádherný!!!

Děkuju...a slibuju si, že si taky budu vážit každé žité chvíle.

Anonymní řekl(a)...

Radko,
i já to vnímám podobně..a proto sem dávám ještě tu písničku, kterou nám všem pro radost R napsal a natočil na dovolený.Je to ten nový příspěvek.

Já sama nejsem v podstatě tvůrčí typ..myslím tím, že jsem spíš typický uživatel všeho co svět nabízí.
Dřív jsem se pokoušela malovat a taky třeba skládat nějakou hudbu, ale vůbec mě to nebavilo.
A tak kdykoliv mám možnost být nějak "zatažená" do tvořivého procesu někoho jiného, hrozně mě to baví.
Takže "nahrávat" tuhle písničku nás všechny bavilo na tý dovolený nejvíc ze všeho.
Jen to natáčení, to byla moje práce poslední chvíle před odjezdem, nu a moc se to nepovedlo.Podle mě.
Jsem strašně ráda, že tu písničku máme.
Ráda na ni občas koukám.