čtvrtek 5. dubna 2007

Chybí mi "správná chvíle"


Ještě stále mi chybí ta správná chvíle, ten okamžik.

Za poslední týdny se mi nahromadilo tolik témat, která jsem si chtěla zaznamenat..
Vynořují se zejména po ránu, také při čtení blogů.
Často pod vlivem počasí.
A často nečekaně.

Jsou to vjemy silné , a protože cítím, že blog je pro mě jakýmsi nutným krokem v pozorování osobní roztříštěnosti , jakýmsi systemem třídění , urovnávání, uklízení , sklízení :o)
a tím i přijetí vzpomínek , euforických i depresivních, dětinských ideálů, dospělých snů, pocitů viny , pocitů nikdy nevyřčených a přesto prožitých ..cítím nutkavou potřebu tyto vjemy zaznamenávat.
Kvůli sobě, především.

Nestane-li se to ale hned v tu chvíli, nemohu si už pak náležitě vyvolat potřebnou emoci a nejde už mi psaní.
A tak vznikají torza mých nadpisů, někdy i s pár slovy..která mě mají opět přivést k pro mě důležitým tématům.
Dle těch nadpisů se dá říct, co se v mém hlavě přibližně honí.Tak např. :

Chybí mi přátelé
"Zbožňovaná"
Rab,Rab,Rab..
Jsem ambiciozní, zdá se..
O mé profesionální profesi
Touha po skandálu

Abych se opravdu dobře cítila po napsání příspěvku, musí k tomu dojít ve stavu, kdy prostě cítím to téma bytosně. Jinak se z toho stane neurčitý sled dat, který pro mě nemá žádný význam.

Všímám si totiž toho, že po napsání příspěvků, se mi určité věci , které mě třeba nějak tíží ,ke kterým mám nějaký třebas i neodpovídající vztah, prostě zracionalizují.
A to je to, co mi dělá dobře.

Neboť v mé hlavě je spousta chaosu a balastu.
A za tím balastem cítím jednu velkou radost.

Ale prohrabat se k ní...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Sáro, je to pěkně napsaný a pravdivý. Ty nadpisy a pak zavření blogu...jo znám. Přesně, po čase ti připomenou, co bylo v hlavě. Už to nemusí být aktuání...Pokud to ze sene nedám hned, za syrova, pokud to odložím, vím, že už to nemá význam - taky kvůli mě.

Anonymní řekl(a)...

Sáro, dokonale vystihující článek.
Těším se moc na Tvé „správné chvíle“.

I když. Už jen ty titulky mně stačí!

Anonymní řekl(a)...

Blog je pro me taky zpusob pozorovani sama sebe. A taky jsem se o sobe hodne dozvedela. tolik, ze jsem se rozhodla zasadne neco zmenit Az to udelam ti Saro prijdu poreferovat o vysledku :o)))

Anonymní řekl(a)...

Pro vás..
já teď prostě nemůžu nějak psát..i když se mi toho v hlavě honí vážně nemálo.Ale jsem moc líná.Teď spíš chodím do lesa, třeba dneska s Benem to bylo moc krásný souznění :o)anebo se jen tak povaluju a koukám, co se to všechno děje.Nebo dělám řízky.A tak.Nestačím ovšem zaznamenávat.A moc mi to chybí..hlavně ta úleva, když člověk napíše nějakou svou myšlenku, zážitek, pocit, vzpomínku.
Ale lámat přes koleno to nejde:o),že jo?