neděle 10. února 2008

A jsem tady..


Poslouchám zpěv ptáků, hukot rozdivočelého potoka a vstřebávám teplé paprsky ještě příliš nízkého slunce..
A v tu chvíli si vzpomenu, že je to přesně skoro rok, kdy jsem tady stála se smíšenými pocity nadšení,nejistoty a touhy, s mnoha představami a které by se asi nejlíp daly shrnout pod slovní spojení.."fakt pohoda"..

http://souzneni.blogspot.com/2007/01/o-tom-dom.html

Takže jsem dnes , (neboť běžky jsem díky kašli vzdala), vybalila z igelitu při stěhování pečlivě na půdě uschované opalovací lehátko, zabalila se do deky, plédu a teplých ponožek, a se vzpomínkou na Mannův "Kouzelný vrch" nebo Remarqueovo " Nebe nezná vyvolených "..(protože ty představy nemocných opálených lidí zabalených do dek v brzkém odpoledni na terasách švýcarských sanatorií se mi vždy při usednutí na zimní slunce vybavují)..jsem též slastně usedla na naši pro mě zcela nádhernou terasu , zavřela oči a uvědomila si tu "fakt pohodu ".

A myslela jsem na to, s jakou lehkostí jsme se tady ocitli, jak ve skutečnosti jednoduché bylo všechno to rozhodování, myšlení, realizování..neboť jsme toho příliš neplánovali a neorganizovali.
Já svou představu, vzniklou při prvním překročení prahu tohoto tehdy zcela zdevastovaného ale tak inspirativního prostoru, mám od první minuty v sobě uloženou.. a jiná ani snad nebyla potřeba.

Mnoho z toho, co mě zpočátku trápilo, jsem prostě nechala být..a až zpětně vidím, jak jednoduše a vlastně samovolně se všechno uspořádalo..a tato jednoduchost dění mě úplně uchvacuje..

No a tak jsme tady..v domě, který nás všechny naplňuje radostí.

Hezky se nám tady žije.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak ať to vydrží co nejdýl :)

Anonymní řekl(a)...

Ach...
Al da Bianco

Anonymní řekl(a)...

HOdne stesti, hodne stesti!

Anonymní řekl(a)...

Díky, všem.

Mirka řekl(a)...

Milá Sáro!!!

Tak přesně takhle jsem Tě na té vaší terase včera viděla!!! I s těmi představami, které mívám stejné...

Tedy včera, když jsem si tu Vaši úžasnou terasu prohlížela na fotografiích.

Až se musím hlasitě smát...

Mirka řekl(a)...

Tedy /samozřejmě/ na té Vaší právě nové...terase.

Mirka řekl(a)...

Já se totiž na tuhle Tvoji stránku dostala neuvěřitenou náhodou...