středa 14. února 2007

Jaká to úleva..


Balkon v našem 7mém patře.

Vypili jsme šampaňské.Brut. Cítím se tak. Brut. Ani nevím jak to přeložit. Ale v tuto chvíli to vnímám jako něco autentického.Odbrždění. Nekonečná láska. Je to prostě to ono. To o čem se sní. Radost. Pocit sounáležitosti v dobrém i zlém.
Cigareta na balkoně překotila náladu do ..smutku. Touhy po domově? Po návratu.
Moby-A Season In Hell .
R. leží v posteli .Cítím každou molekulu jeho těla. Každý záchvěv jeho mysli.Možná jeho..minulosti?

Zažívám poprvé v životě..lásku. Lásku k muži. Nezištnou. Nemajetnickou.Naprosté odevzdání.
Jsou to jen slova. Ale já prostě vím..a zároveň cítím,(což je pro mě jeden z vrcholů..spojení mysli a emocí ..), že ať se stane cokoliv v našem životě... Cokoliv se přihodí..budu stát při něm.Při nás.
Nekalkuluji.
A vůbec se tomu nesměji. Ani neusmívám. Jen snad trochu..vnitřně. Necítím jakoukoliv hru.
Necítím hru na lásku. Jen tu lásku.

Jaká to úleva...

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Důležité je že jsi z toho balkonu nevypadla. Musel bych skočit za tebou a mohli bychom svým dopadem narušit poklidný spánek svých snících sousedů!

Je hezké když spíš, tak tiše, jak anděl s křídly pod dekou. Smetu pírko z kolena a ulehám do tvého klína, neb jsi tou, jež mojí je částí.

Anonymní řekl(a)...

wow, neskutecne romanticke a zda se, ze to neni jednostranne. preju vam to. moc hezke...

Anonymní řekl(a)...

Pája: No, taky tomu pořád nemůžu uvěřit..po těch zkušenostech...
Pořád si nemohu zvyknout na to, že by to vážně mohlo vyjít.Ale jak tak plynou minuty, dny, měsíce..tak se z té jiskry jistoty stal plamen. A tak jsem to přijmula.Jo.Někdo mě má rád takovou jaká jsem. Zázrak.

Anonymní řekl(a)...

Saro, to je moc pekne :o) Tvoje laska souvisi s virou ze te nekdo ma rad takovou jak jsi?

U me to byla duvera. A na zaklade duvery pevne pouto. Co to je laska a zda to je laska badam v mem pripade jiz dost dlouho :o)

Intenzivni pocit lasky, ktery me malem zalknul jsem citila kdyz se narodil muj treti syn. To me malem roztrhlo srdce. Taky jsem poprve pochopila jaky je to pocit. A vzpominala kdy jsem neco podobneho zazila. Je zvlastni, ze moje stavy zamilovanosti byly na mile vzdalene odo tohoto pocitu hlubokeho sdileni.
A vzpomela jsem si ze na VS jsem takhle milovala kamaradku aniz jsem si uvedomila te ji miluji :o) Vedle toho jsem mela samozrejme hromadu kluku a furt jsem byla zamilovana a pak odmilovana. Ale to pouto, to hluboke souzneni jsem mela s kamaradkou. A zjistila jsem to teprve kdyz se mi narodil treti syn. To mi bylo 38 let :o)

Anonymní řekl(a)...

Radka: také si nejsem jistá, jak bych definovala lásku.
Ale to, co si od tím pojmem představuji, zažívám teď poprvé v životě.Když jsem psala..zázrak..ohledně toho,že mě R. přijímá jaká jsem, myslela jsem na to, že v těch předchozích vztazích ..po počáteční euforické zamilovanosti.. došlo na to, že každý měl vlastně jakousi skrytou představu jaká bych "měla " být, nebo jakou by mě chtěli,potřebovali..
A já se necítila volně. Dle svých chutí, dle svých potřeb. Dle své nálady. Už bych tak žít nemohla.
Můj současný muž, mě prostě doopravdy, ale doopravdy bere úplně se vším. Se všemi náladami, nervy, radostmi, potřebami. Myslím, že je to tím, že on neočekává, že ho udělám šťastným, tím, že budu "nějaká".Neočekává ode mě nic. Tím mi dal obrovský prostor postupně zjišťovat, že prostě nevadí vůbec ale vůbec nic, co bych udělala, řekla, pociťovala.
O takovém přístupu člověk často čte..ale on takový doopravdy je.
Je to pro mě nesmírné štěstí, protože s tím, být jaká se cítím, mám celý život problém.
Všude kolem sebe vidím různé formy toho, jak se lidé " snaží" spolu vydržet. Důvody jsou různé.Děti, majetek, zvyk,soucit..
Jsem neskutečně šťastná, že vím, že toto prostě nezažiju. Chápu ,že to zní naivně.
Ale tomu..prostě věřím. Nikdy jsem nepotkala takového člověka.Takže ..pročby ne.

Anonymní řekl(a)...

Saro, ona ma mince vetsinou dve strany. Takze ano, taky si myslim ze laska v tom smyslu jak ji chapeme ted obe (to pouto neboli vztah) je bezpodminecna. A nezavisi na tom,co ten druhy dela a jak se chova. Nekolikrat jsem o tom psala, to jsme se jeste neznaly.
A pro me je jeste v te bezpodminecne lasce jeste jeden krok dal. to ze ti nekdo rekne, co by chtel nebo nechtel a jake je jeho prani nebo dokonce projevi nelibost nad tvojim rozhodnutim jeste vubec neznamena ze by te nemel rad. Nebo mel mene rad. A ze by chtel aby jsi se zmenila. Jenom rekl svoje prani a pak je jen tvoje vec co s tim udelas. I to patri k dlouhodobe duvere a lasce. nebat se rict svuj nazor a svoje prani. A dat tomu druhem pravo rict ne.

Anonymní řekl(a)...

A ještě něco.Znám ten pocit,ten rozdíl mezi ..vztahy různého druhu a souzněním. Já v tomto vztahu to souznění mám.Je pro mě bratrem,mužem, tátou,milencem, sestrou :o).Ale i řemeslníkem a člověkem na kterého je spoleh. Vážně.Vím, že těžko uvěřit.Ale se zamilovaností to vůbec nemá nic společného.
Je to čím dál tím víc..láska.

Anonymní řekl(a)...

ja ti verim ze to tak je. Ted musim :o) Preju hezky vecer!

Anonymní řekl(a)...

Taky musím. A taky přeju:o).

Anonymní řekl(a)...

Těšila jsem k Tobě...k vám.

A teď jsem přečetla tři články najednou. A usmívám se.

Celý minulý týden jsem oblékala veliké triko muže, který nemohl být se mnou. Na své nahé tělo.